Dag 218 Silence


Ik zat in de stilte coupe. Voordat ik de trein was ingestapt dacht ik 'Ik ben benieuwd of de mensen zich conformeren aan de regel 'Silence'.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik vooraf dacht of dat de andere mensen in de stilte coupe zich conformeren aan de afspraak.

Ik stel mezelf ten doel dat ik me conformeer aan mijn eigen afspraak.


Ik realiseer me dat het geen wat ik geef aan anderen ik terug zal ontvangen.


Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik gedachten vooraf mij beïnvloeden in Hier waardoor ik denk vanuit mijn mind verwachting. Iedere uitspraak die volgt is vanuit mijn eigen ik bezien een onderdeel van mijn denkgeest wat ik op anderen plak als mijn veronderstelling of aanname.


Ik realiseer me dat ik uit situaties weg blijf door mijn eigen vooraf mind te onderzoeken.


Als en wanneer ik mijn vooraf veronderstelling uitspreek en op een ander plak, Ik stop en Adem.


Ik realiseer me dat ik me aan mijn eigen afspraken wil conformeren zodra ik mijn juiste richting helder heb. Voor die tijd kan ik geen toezeggingen meer doen. Ik realiseer me dat door toezeggingen bij te stellen nog steeds handel vanuit angst of vrees. 

Ik stel mezelf ten doel alvorens toezeggingen te doen mijn uitspraak eerst onderwerp aan een onderzoek waarop ik zelfvergeving toepas alvorens uitspraken te doen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme