Dag 163 Uiterlijk Afhankelijk voor goedkeuring.


Omdat mijn ouders ondernemers waren was het voor hen vanzelfsprekend dat ik er goed verzorgd uitzag. Mijn kleding was strak gestreken en rook fris naar wasverzachter. Aan uiterlijk werd aandacht besteedt door een fatsoenlijk kort geknipt kapsel. Nadat ik ging varen liet ik al snel mijn haar groeien. Ik had mooie krullen en lokken. Mijn haar zag er volgens mezelf verzorgd uit. X dacht hier qua lengte en waardering anders over. Je lijkt wel een schooier.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte om goedkeuring te krijgen van anderen laat ik vervolgens maar mijn haar kort knippen. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte om een ander te plezieren en goedkeuring te krijgen zal ik me maar aan passen en ik laat mijn haar knippen. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte om me van Haar gezeur te bevrijden ben ik niet effectief dat betekent destructief  zijn naar mezelf zijn betekent me aanpassen aan het bekende van mijn mind. 

X kreeg dit beeld trouwens zelf voorgeleefd en heeft zich hieraan aangepast. Zelfverantwoordelijk zijn betekent oprecht betekent dat ik dit voor mij bekende patroon beschrijf en hierop Zelfcorrecties in mijn dagelijkse wandelen zal toepassen en Leven. 

Het gevolg van mijn aapassing dat X blij was dat ik naar de kapper was geweest. X straalde van oor tot oor. Wat ik deed was de goede vrede bewaren. Aan de positieve blik van X koppel ik een Positieve Gevoelsaanhechting. 

Als ik voldeed was X blij en ik heb vervolgens in mezelf aanvaard en toegestaan dat ik moet voldoen een norm van een ander omdat ik anders automatisch kritiek op mijn zijn verwacht. Omdat ik het bekende wil voorkomen leef ik vervolgens een Afhankelijk van goedkeuring karakter. 

Mijn gedachten zeggen mij dat mijn Zelf oké is dat ik er volgens X mag zijn alleen als mijn haar is kort geknipt. Zodra ik afwijk van deze Haar norm volgt hierop vervolgens in mijn Beleving, Dus als in mezelf aanvaard en toegestaan, automatisch kritiek en afwijzing van mijn Zijn. 

Deze gedachten maken mij angstig en onzeker waarop ik agressief kan worden in mijn denken waardoor mijn mind energetische lading zich versterkt. Hierop ontwikkel ik fysieke klachten en kan niet slikken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachten als mijn haar maar goed zit dan voldoe ik aan de Haar norm.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte als ik voldoe aan de Haar norm dan maak ik X blij.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachten door mijn woorden in te slikken - aanpassen - dan maak ik X blij.

Ik vergeef me mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte als eis dat ik aan normen moet voldoen daardoor goedkeuring krijg van anderen.

Ik vergeef mezelf in mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn verwachting: als anderen voldoen aan mijn norm dan krijgen zij mijn goedkeuring.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de eis als anderen afwijken van mijn norm dit mij onzeker maakt en alert door hoe anderen afwijkend op mijn mind reageren. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat als anderen afwijkend aan mijn eis reageren ik van de radar verdwijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als anderen afwijken van mijn eis ik hen afstoot.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben door anderen af te stoten ik permanent met lege handen sta door mijn eis.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte aan de norm van anderen voldoen maakt hen blij ik mezelf angstig en verdrietig maak genereer.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben uit deze energetische lading gedachten aan lust genereer waaraan ik een Positieve Gevoels Aanhechting koppel.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik deze mind constructie seks koppel.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben kritiek in te slikken zodat ik een ander blij kan zijn. Ik realiseer me dat door een ander blij te maken ik veeleisend wordt omdat ik mijn behoeften maskeer en daardoor uiteindelijk een negatieve emotie aanhechting Afstoten energetische lading genereer.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik als ik kritisch ben op het gedrag van anderen de gedachte dat hieruit agressief gedrag of fysiek geweld ontstaat.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik aan kritisch /boos gedrag van anderen automatisch afwijzing koppel.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben door dit inslikken fysiek ziek te worden en letterlijk moeite heb met slikken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben door kritiek van anderen in mezelf letterlijk misselijkheid ervaar door de angst van de afwijzing die in mezelf hieruit ontstaat.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben afhankelijk van een oordeel wat het beste is voor een ander bijvoorbeeld mijn haar kort heb laten knippen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben door het goed te doen voor een ander mezelf wegcijfer en in wezen in mezelf ongelijkheid genereer waardoor ik fysiek ziek ben.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik weerstand ervaar als mensen het stigma 'schooier' wordt opgeplakt. Ik realiseer me dat ik de niet schooier hiermee op een voetstuk plaats en ogenlijkheid (lol) - ongelijkheid - creëer.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik aan het woord 'Schooier' energie schenk als energetische mind weerstand voedt en ongelijkheid in stand houdt.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat schooiers en ondernemers polariteiten zijn waaruit mind en energetische weerstand ontstaat die ik mezelf heb aanvaard en toegestaan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat mijn mind afscheiding genereert.

Wanneer ik in mezelf merk dat ik denk dat andere mensen als in mezelf aanvaard en toegestaan ongegronde kritiek op mijn Zijn uiten, Ik stop en adem. 

Ik realiseer me dat mijn reactie op deze mensen mijn reactie op hen ik hieruit kritiek creëer. Ik realiseer me dat ik op mijn reageren meega als in mijn mind reactie in Hier afgescheiden als in mind meega en mezelf hierdoor afhankelijk maak van mijn eigen reactie, in reactie op een ander waarop angst ontstaat waardoor ik me afgewezen voel.

Ik stel mezelf ten doel dat mensen die ongegrond hun frustratie die ik als in mezelf aanvaard als in mezelf heb toegestaan dat ik hierop permanent en consequent mezelf als in hen zal vergeven. 

Ik vergeef hen dat zij hun mind frustratie in zichzelf hebben aanvaard en toegestaan. Ik realiseer me dat zij hun frustratie hebben aanvaard en toegestaan en deze op mij en anderen uiten uit onmacht. 

Ik vergeef anderen die uit onmacht over hun gevoelens, gedachten en emoties anderen vanuit afgescheidenheid van Leven Gewaarzijn bejegen en dat ik mezelf als in hen aanvaard vergeef en hen zonder oordeel bejegen voor en vanuit de eenheid en gelijkheid die in ieder Leven aanwezig is.


Ik geef hier een perspectief van de manier waarop je door over jezelf te schrijven jezelf in je individuele proces van zelfrealisatie kunt helpen door inzicht in jezelf te krijgen en jezelf te observeren in de momenten van zelfrealisatie en zelfinzicht, die je vrijmaken als de zuiverheid van expressie in de onschuld van het leven als wie je bent.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme