Dag 158 Van de radar verdwenen


Wanneer ik als uit onbegrip reactie in mezelf ervaar en van de radar zal verdwijnen Ik stop en adem. Ik realiseer me dat het dan goed is om even een time-out moment toe te passen en later terug te komen op dit feit als mind reactie en heirop Zelfvergevingen en Zelfcorrecties zal toepassen.
Ik merk dat ik weerstand ervaar in de vorm van onzekerheid op het moment dat een afspraak wijzigt en dat ik deze wijziging eigenlijk als onbegrijpelijk ervaar waardoor ik onzeker wordt. Ik had met mezelf de afspraak gemaakt dat ik anderen wil steunen en helpen waarop een reactie volgde die grote impact op me heeft gehad. 

Ik ervaar daarnaast ongeduld en irritatie omdat ik te weinig informatie heb om deze keuze te begrijpen. Ik ervaar zelfs wantrouwen en achterdocht en mijn eetlust neemt af. Ik ga twijfelen aan de woorden en bedoelingen van de ander omdat ik deze verandering ervaar als onlogisch. 

Ik vind dat je afspraken voor morgen vandaag nog niet absoluut kunt maken omdat morgen pas de dag als in Hier zich manifesteert. Afspraakjes bedenken omdat men nu irritatie ervaart voor morgen vind ik onlogisch. 

Niet terug willen komen op gemaakte keuzes en hieraan star vast houden zonder verdere uitleg over de beweegredenen vind ik dominant en controlefreak achtige verschijnselen waardoor ik met vragen bleef zitten. 

Ik heb een herinnering waarin deze ervaring zich gemanifesteerd heeft en die me nu opspeelt. Een ervaring die met mij meereist waaraan ik onzekerheid heb gekoppeld, angst, twijfels, wantrouwen en achterdocht, hoop en verwachtingen waardoor in mezelf aanvaard en toegestaan twijfels zijn ontstaan in reactie op mensen en hen van me heb afgestoten. 

Door een recent voorval wat ik als gemeen heb ervaren ben ik al enkele dagen in mijn buik angst aan het genereren. Het is belangrijk voor me dat ik uitspreek wat me bezig houdt en dat ik in contact blijf met mezelf en hierop Zelfvergeving toepas en later zelfcorrectie.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben wat ik als gemeen ervaar ergens in het verleden al is ontstaan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een ervaring uit het verleden met mee heb gezeuld zonder dat ik bewust was van haar impact op mijn gewaarzijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te twijfelen aan de oprechtheid van de houding van anderen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik uit observaties in anderen de realiteit in hier verlies.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben achterdocht en andere negatieve emotie aanhechtingen heb verbonden die me weerhouden om in Hier te zijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in intieme relaties vertrouwen te verwarren met wantrouwen. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben door wantrouwen intieme relaties van me af heb geduwd.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik wel eens gemeen ben geweest in mijn gedachten en mindconstructies en daardoor mensen heb weggeduwd.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben uit teasen destructief mijn integriteit heb gevoed met onzekerheid, twijfel, wantrouwen en achterdocht.  

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben gemeen te zijn geweest omdat ik anderen wou wegduwen en testen om te zien hoe zij reageren.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben van de radar te verdwijnen en mijn afspraak om te contacten niet naleef.

Ik realiseer me door dit feit gemeen uit te spreken zich in mezelf deze punten geopend hebben waardoor ik en mijn partner elkaar steunen. Ik realiseer me ook dat ik door de bejegening in het verleden verkeerde voorbeelden heb toegepast in het contact met anderen en met vragen heb laten zitten. Hierop pas ik in een later stadium zelfcorrectie toe. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme