Dag 151 Fysieke pijntjes resonantie


In de BORST zit een systeem, een circulair systeem, dat de manier van 'opvoeden' van je ouders bevat, inclusief de generaties die hen zijn voorgegaan, waarmee je overlevingsstrategieën krijgt aangeleerd om een aanvaardbaar en (volgens ouders) goedgekeurd bestaan hier op Aarde op te bouwen. Dat wil zeggen, ouders leren je het verschil tussen 'goed' en 'kwaad', 'juist' en 'verkeerd', hetgeen moraal- en polariteitsystemen zijn in de vorm van 'aanvaardbare' en 'goedgekeurde' manieren van leven voor hun dierbare kind. Ouders geven datgene aan hun kinderen hier op Aarde door, wat door hun eigen ouders aan hen werd doorgegeven. Het BORSTpunt bevat het Familiesysteem, dat is geïmplanteerd om het onderwijsmodel tussen ouders en kinderen in stand te houden. Met andere woorden, dit is het doorgeefluik van de erfzonde.

Gisteren werd ik herinnert aan het feit dat iemand die ik ken zonder enige uitleg van het scherm verdwijnt en dat me dit toen raakte. Ik was toen weken van slag en liep rond met waarom vragen die door mijn hoofd spookten. Vragen waarop ik geen antwoord heb gekregen. Die me met vol onbegrip op het waarom antwoord bedroefd maakte en onzeker. Gisteren gebeurde dit weer. Ik heb vannacht goed geslapen en vanmorgen mijn klusjes in huis gedaan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de verwachting van een antwoord op mijn waarom vraag.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik hierdoor bedroefdheid in mezelf heb aanvaard en toegestaan in mijn fysiek.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik door bedroefdheid mijn woorden toen heb ingeslikt.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bij het uitblijven van antwoorden op mijn waarom vragen toen onzekerheid heb geïnstalleerd binnen mijn psyche.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat mijn Zelfoprecht als in hier toen heb belast met negatieve energetische lading die ik in mijn fysieke lichaam heb opgeslagen als pijntjes.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben op waarom vragen antwoorden die uitblijven blijf resoneren waardoor fysieke bedroefdheid pijntjes actief blijven binnen mijn lichaam.

Wanneer ik waarom vragen in mezelf actief als reactie op het uitblijven antwoorden signaleer, Ik stop en adem. Ik realiseer me dat anderen zelf verantwoordelijk zijn voor de keuze om van het beeldscherm te verdwijnen waarop ik als in Hier geen antwoord kan bedenken dat relevant is. Ik realiseer me dit volkomen waardoor ik niet resoneer op de fysieke klachten van mijn waarom vragen antwoorden uitblijven resonantie binnen mijn fysiek. Ik realiseer me door door te ademen ik in Hier blijf en mezelf niet verhinder om effectief te zijn. Effectief waardoor ik klusjes in en om huis uitvoer en afspraken met mensen naleef.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme