Dag 148 Previous Mindfuck outcome

Mindfuck outcome
In mijn previous blog beschreef ik dat ik X ongevraagd bescherming heb geboden waarop Y mij later beschuldigd van het feit dat ik altijd zijn partners wil versieren. Vandaag was ik ergens op visite waarin deze gebeurtenis kort in me opkomt naar aanleiding van een nieuwe aanname nu dat iemand beweert dat ik gevoelens heb voor de partner van een ander. Y heb ik toen een slaapplaats aangeboden. Naast het feit dat ik Y daadwerkelijk hulp heb geboden werd ik ook door Y vals beschuldigd.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben razend te reageren in reactie op de beschuldiging van Y.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben hulp bieden koppel aan valse beschuldiging.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de verwachting de voorwaarde dat iemand anders mij niet mag beschuldigen en wel mijn hulp dient te waarderen. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik de beschuldiging van Y ervaar als oordeel.

Ik vergeef mezelf niet toegestaan en aanvaard te hebben dat ik deze beschuldiging eerder in mijn leven als ervaring / herinnering in mezelf heb aanvaard en toegestaan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik mijn hulp aanbieden door de beschuldiging zie als ondankbaarheid. Ik realiseer me dat beiden - iemand beschuldigd mij en ik bied mijn hulp aan - los van elkaar kunnen existeren. 

Ik stel mezelf ten doel dat ik aan hulp bieden niet langer de verwachting koppel dat iemand anders daarnaast als mijn voorwaarde ergens aan dient te voldoen. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik aan hulp aanbieden onbewust de verwachting koppel dat de ander eigenlijk zijn frustratie niet mag uiten. 

Ik realiseer me dat in een wereld waarin ik eenheid en gelijkheid Leven ondersteun de ander en alle anderen juist wel mind frustratie moet uiten / uitschrijven. 

Ik realiseer me dat door mind frustratie uiten als in zelf verantwoordelijk zijn effectief is om deze eenheid en gelijkheid te genereren.

Ik realiseer me dat ik door het uitschrijven van het reactiepatroon beschuldiging vanmorgen niet in reactie ben geschoten en in Hier aanwezig bleef. Ik heb doorgeademd en me gerealiseerd dat ik geen gevoelens koester voor iemands partner waardoor ik geen reactie ervaar. 

Ik kan deze vergelijking maken in reactie op een beschuldiging door een ander die ik destijds wel als beschuldiging heb ervaren. 

Ik realiseer me hierdoor de werkzaamheid van doorademen Zelfvergeving en zelfcorrectie toepassen, dat ik door dit zien het is oké ervaar en dat ik mezelf effectief ondersteun. 

Hierdoor verhinder ik mezelf om in een mind reactie te gaan. Ik realiseer me deze gewaarwording door de woorden als in beschuldiging eerder als in vergelijking als in mij uitblijven van een reactie na de woorden van vandaag dat ik effectief mezelf ondersteund heb.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Dualisme

Woorden als topjes van de ijsberg