Dag 139 Zelftrots en oorlog voeren kan dat samen?

Zelftrotszijn en oorlog kan dat sam
Vorige week sprak ik een tuinman. Het was warm weer en de bladeren van de plantjes, zo vertelde hij hangen er een beetje slapjes bij. De blaadjes maken zich klein om zichzelf te beschermen. Vanavond als het weer koeler wordt en morgenochtend als de dauw over de velden hangt, openen de mondjes op de blaadjes zich, en nemen zij vocht op uit hun omgeving. Overdag tijdens de warmte rusten ze uit en verbruiken dit vocht. Zij voeden zich uit de invloed vocht uit de omgeving Adem in adem uit waaraan men ALLE Leven Gewaarzijn herkent. Zoals in dit aspect verschillen we nergens aan. We zijn allen in Leven, zoals leven bedoelt is in onze gemeenschappelijke kern Leven Gewaarzijn. 

Hoe komt het dan, iets wat me mijn leven lang al bezig houdt is, hoe kan het dat we elkaars Leven zoals leven bedoelt is misgunnen? Door oorlog haat en nijd in de wereld te droppen. Zodra dit verdwenen is ben en kan ik pas Zelftrots zijn. Niet eerder. Vandaar dat ik dagelijks schrijf en mijn wereld klein hou. Mijn microkosmos waarbinnen mijn Zelfoprecht altijd al aanwezig was, naast Positief en Negatief emotionele en gevoels aanhechting beschrijf ik als Destonians doen oprecht.

Zelftrots in relatie tot een Positieve Gevoels Aanhechting ervaren link ik automatisch aan in mezelf Zelfvertrouwen krijgen. Want zo realiseer ik me dat de invloed van alcohol binnen mijn fysiek had een functie. Mijn eerste ervaring met alcohol gaf mij dit inzicht. Want alcohol vergelijk ik met de werking van een schakelaar. Bij inname heb ik binnen mijn hoofd - waarin een Negatief Geladen Emotie Aanhechting aanwezig was deze door de werking van alcohol zelf tot een eureka ervaring kon ombuigen. Omdat ik dus een Negatieve Emotie Aanhechting koppel aan een Positieve Gevoels Aanhechting is onstaan uit het feit dat beiden gelijktijdig aanwezig waren. Zo heb ik de waarde van alcohol als instrument geplaatst om in mezelf Zelfvertrouwen toe te kennen aan het nuttigen van alcohol met als doel om mijn Negatieve Emotionele Aanhechting Daadwerkelijk te verdoven in plaats van deze te onderzoeken. 

Mijn buddy gaf feedback op 138 of ik mezelf als Zelftrots kan ervaren / zien / zijn. Oeps. Als in reactie op Zelftrots schrijf ik vandaag.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte aan alcohol ook automatisch link aan dat Zelftrots en zelfverzekerd maakt zoals in mijn mind opgeslagen ligt.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben vanuit toestemming van anderen krijgen om me goed te voelen. Goed voelen zoals inderdaad in mind beschreven stond in mijn innerlijk gewaarzijn omdat dit een dwangmatige handeling was en kunstmatig zoals in mind.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachten dat ik uiterlijk resultaat als voeding nodig had om mijn Negatief Geladen Emotionele Aanhechting mee te maskeren.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in plaats van mijn GOZIBRO idee, zonder concurrentie / overheersen en winnaars mentaliteit dat van doorslag is in mind getransformeerd zoals bedoelt om externe aandacht / bevestiging van anderen krijgen verlangen geleefd te hebben in plaats van mijn innerlijk gewaarzijn oprecht te onderzoeken.


Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het woord trots relateer aan extern succes nodig hebben om te functioneren. Wanneer ik merk alcohol te willen nemen om mezelf te maskeren / verdoven / manipuleren / vluchten / accepteren en aanvaarden om zoals de wereld als in mijn innerlijk gewaarzijn negatief is en deze staat van zijn wil vermijden, Ik stop en adem. 

Ik realiseer me dat ik vrede alleen en eerst in mezelf kan realiseren met oprecht schrijven alvorens ik buiten mezelf zinvol als in eenheid gelijk bewerkstelligen kan. Ik stel mezelf ten doel een GOZIBRO samenleving als vanuit mijn Zelfoprecht zijn te promoten als Zelfexpressie, wil ik effectief zijn zoals Leven Gewaarzijn als Zuivere Expressie van Leven bedoelt is te zijn.Ik stel mezelf ten doel om vanuit eerlijk delen samenleven in wijken wil promoten binnen mijn werk. Ik stel mezelf ten doel dat de betekenis van GOZIBRO elkaar niet hoeft te bijten als uitsluiten en enkel functie heeft en werkzaam is als aspect van elkaar aanvullen. 

GOZIBRO staat voor Goud, Zilver, Brons waaraan: geef de mens spelen trots zijn aan gelinkt is. Als uit proces van GOZIBRO eenheid en gelijk leven gerealisserd is zal ik Zelftrots zijn. Eerder niet.

GOZIBRO wordt vervolgd...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme