Dag 133 'Vooraf speculeren'.


Vandaag had ik een eerste kennismaking met een vrouw die ik niet eerder live heb ontmoet. In het verleden had ik wel eens verwachtingen over het verloop van een eerste ontmoeting met een vrouw. Er gingen dan gedachten door mijn hoofd. Zoals: 'zal ze mij aardig vinden'. 'Zal ze mijn mening delen'. 'Zal ze denken dat ik er mag zijn'. Ik realiseer me dat uit mijn gedachtenwirwar ik angst voor afwijzing en onzekerheid bevestig. De ontmoeting vandaag heb ik zonder verwachting vooraf als 'Cool in Hier' ervaren.

Zodra ik merk dat ik door een verwachting gedirigeerd als in hier reageer zal ik doorademen. Van mijn buddy heb ik hierop de volgende feedback ontvangen. "Ja precies, da's van vitaal belang adem toepassen-- als je niet snel genoeg bent in één adem om dat punt te vangen en tot Zelfeerlijkheid te komen, verkleeft het-- en je heb alleen één adem waarbinnen het te vangen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte zal ze denken dat ik er mag zijn. Ik realiseer me dat ik een ander verantwoordelijk maak voor mijn wel-zijn. Ik stel mezelf ten doel dat ik bij een verwachting die ik aan een ander kleef zal doorademen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik situaties in het verleden tijdens een eerste ontmoeting vanuit een negatieve verwachting aan goedkeuring krijgen van een ander vaak niet ben aangegaan. 

Ik realisser me dat ik in mijn aannames die als in mezelf negatief geladen energie genereert waardoor ik meer moeheid en fysieke klachten ervaar. Ik realiseer me dat het van vitaalbelang is om woorden door middel van zelfvergeving en zelfcorrecties te ontdoen van deze lading. Uit voorzorg en controle op een ontsteking heb ik een bloedmonster laten afnemen na overleg en op aanraden van mijn huisarts.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik vaak als in negatieve woorden vooraf betekenis gaf aan een ontmoeting met een vrouw. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik vooraf anticipeer als in mijn verwachting op het gedrag van een vrouw waaraan ik vaak onbewust dominantie waarop ik afwijzing als in haar gedrag heb verwacht. Ik realiseer me dat ik door deze aanames ook onzeker en wantrouwend werd.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik onoprecht vanuit de aanname afwijzing wantrouwend werd en me heb teruggetrokken en fysieke klachten heb ontwikkelt dat ik als check door dit bloedonderzoek wel wil uitsluiten. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik vervolgens deze woorden vaak heb ingeslikt deze negatieve lading versterkt. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik vanuit deze negativiteit die aan woorden als in mijn gedachten kleeft ik mezelf vergeef dat ik vanuit dit innerlijk gewaarzijn anderen vanuit deze verwachting heb bejegend. 

Omdat ik me realiseer dat Leven Gewaarzijn vrij is van vooraf interpretaties die als reacties uit observaties binnen mezelf al actief waren en me realiseer dat Leven Gewaarzijn als in Hier neutraal is zoals in eenheid en gelijkheid voor alle Leven als in iedere ademhaling neutraal is zal ik zelfeerlijk doorademen omdat ik me realiseer dat dit voor eenheid en gelijk Leven van vitaal belang is. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik zal doorademen als in woorden speculeren die negativiteit genereren. Ik realisser me dat dit de negatieve lading binnen mijn innerlijk gewarzijn versterkt waardoor deze negatieve lading als in mezelf aanvaard en toegestaan en aanvaard meer negativiteit creëert en daardoor meer ongelijkheid.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik mijn negativiteit op een ander heb geplakt en de ander verantwoordelijk maak voor hetgeen in mezelf als negatief actief werd. Ik realiseer me dat wanneer ik dit punt als in anderen in mezelf signaleer, Ik stop en dooradem. Ik realiseer me dat dit van vitaal belang is en dat ik op dit punt doorademen zal blijven toepassen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik i contact met mensen die me na staan in dit negativiteit punt als reactie op de ander ik alerter wil zijn en eerder wil signaleren om door middel van doorademen te voorkomen dat negativiteit actief kan zijn. 

Ik stel mezelf ten doel dat ik vanuit overeenkomst oprecht met een vrouw een relatie wil aangaan en wil onderzoeken. Als vervolg op onze ontmoeting van vandaag wil ik graag aan ons contact vervolg geven en een vervolgafspraak plannen waarin we onze overeenkomst in overleg en oprecht kunnen onderzoeken. Ik realiseer me dat door oprecht uitspreken ik vanuit Zelfoprecht anderen bejegen en merk dat anderen meer vanuit oprechtheid in mijn aanwezigheid hun verhaal met mij willen delen. Daar ben ik dankbaar voor.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme