Dag 118 Irritatie


Wanneer ik 'irritatie' ervaar als reflectie in mezelf als in een ander zichtbaar gemaakt, Ik stop en adem.

Ik vergeef mezelf dat ik in mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn irritatie actief maak in het contact met mensen die uitgelaten reageren en overdreven lachen.

Ik vergeef mezelf dat ik in mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn gedachten aan personen koppel die gezag hebben en de leiding hebben over een veilig groepsklimaat waardoor ik als in mezelf participeer als irritatie.

Ik realiseer me dat door te particperen in de gedacten dat mensen die gezag hebben verplicht zijn, en zorg moeten dragen voor mijn bescherming en veiligheid maar dit nalaten ik mezelf verhinder om effectief te zijn omdat ik voeding geef aan mijn irritatie omdat ik participeer in mijn gedacten en daardoor zelf irritatie vorm geef. Ik stel mezelf ten doel dat ik verantwoordelijk ben voor mezelf als eenheid en gelijk zijn aan alle leven in HIER voor nu realiseer met doorademen in het moment en hierop zelfvergeving en zelfcorrecties zal toepassen om irritatie door / uit invloeden aanvaard en toegestaan te vergeven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat iemand lacherig doet verantwoordelijk maak voor mijn irritatie. Ik realiseer me dat ik dit gedrag onbeschoft vind. Vooral in een moment dat ik mijn kwetsbaarheid toon. Ik stel mezelf ten doel dat ik anderen benader vanuit Leven Gewaarzijn en dat ik stop en adem als ik irritatie ervaar.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachten dat ik een ander die lacht verantwoordelijk is / maak voor mijn ervaring als in mezelf - mezelf ervaren als in eenheid en gelijk zijn aan alle leven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik door invloeden als in mezelf nog steeds irritatie ervaar en afzonder van eenheid en gelijk zijn in mezelf. Ik realiseer me dat ik door deze gedachte juist meer irritatie genereer. Ik stel mezelf ten doel om dagelijks de gedachte die voorafgaat aan irritatie uit te schrijven. Ik realiseer me door te participeren in deze gedachte aanpassing ontstaat om de goede vrede te bewaren en kritiek vermijden. 

Een keuze waarvoor mensen zelf verantwoordelijk zijn zoals zichtbaar is in deze 
inspiratie film.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme