Dag 116 'Onjuist juist vergeven'.

Mind Consciousness System
Wanneer ik mezelf ervaar dat ik me door onbegrip passief van anderen afzonder, Ik stop en adem. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachten dat als ik me aanpas aan anderen ik daarmee de goede vrede handhaaf en geweld voorkom. 

Ik realiseer me dat de 'goede vrede bewaren energie' negatief geladen is' ik met de lading die deze energie in zich meedraagt hiermee mijn als in mezelf oorspronkelijke eenheid en gelijk Leven Gewaarzijn ondermijn. Deze eenheid manipuleer ikzelf waardoor ik depressief en angstig werd. Daarnaast realiseer ik me juist door mijn Zelfoprecht zijn in te slikken ik juist geweld creëer. Voor mezelf en dat gene wat ik aan mijn omgeving afgeef ongelijkheid manifesteert. Wanneer ik mezelf als dusdanig ervaar, Ik stop en adem. 


Ik realiseer me dat mijn manier van zijn een vorm is van mezelf die niet overeenkomt met de eenheid die ik wil Leven en 'juist' vanuit deze bijdrage eenheid en gelijk Leven als in mezelf inslik omdat ik me ga aanpassen waarop ik me afzonder van anderen en me achter de geraniums terugtrek me realiseer dat ik juist een vorm van mezelf genereer die ongelijkheid in mezelf creëert. 


Ik stel mezelf ten doel dat mijn bijdrage aan een groepsgesprek of mijn beleving met anderen oprecht delen 'juist' een vorm van uitwisseling mogelijk maakt waarin realisaties en characters zichtbaar worden die zoals in gevoelens, gedachten en emoties als patronen en gewoonten in mezelf aanwezig,  ik dit 'juist' 'wel' wil en moet delen en vergeven richting zelfcorrecties die oprecht en eerlijk zijn waardoor ik het mezelf als in eenheid en gelijk aan alle andere Leven mogelijk maak zodat ik vanuit Zelfoprecht Gewaarzijn Leven als in HIER, als eenheid en gelijk aan alle leven, zoals leven bedoelt is, Leven, mogelijk wil maken.


Ik realiseer me en stel mezelf ten doel nadat ik adem dat achter ieder character dat ik leef en geleefd heb de realisatie als eenheid en gelijk aan alle leven Leven in HIER schuilt. Ik stel mezelf ten doel om deze Leven Gewaarzijn voor alle Leven als in mezelf te realiseren. Ik zal me hiervoor inzetten.  

Inspiratie blog

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme