Dag 112 'Onvoorspelbaar leven Leven'.

Words & Art by
Jan Megens

uit inkt losgelaten
onvoorspelbaarheid
leven los gemaakt
uit
structuur
dynamische beweging
Deze inkttekening heb ik Intuïtief gemaakt vanuit zelfexpressie. Onbevangen en zonder bekend doel. Het zijn gezichten die spontaan ontstaan.  Op de Desteni site resoneren las ik de volgende overdenking:
'Laat elke uitademing als een DOOD zijn - een loslaten - en je zult het onbekende vinden- het onvoorspelbare dat verborgen was in de regels en de structuur van het geaccepteerde en bekende bestaan. Omhels dit dan bij de inademing ONVOORWAARDELIJK - 'om als leven te bewegen naar de beweging van leven' - om leven los te maken van structuur en ontwerp naar dynamische beweging als zelf hier. Hierin bestaat DOOD niet meer en is leven oneindig HIER van vastzittend naar beweging - Beweging bestaat óf als systeem óf als onszelf hierin KIEZEN we totdat we de BEWEGING zijn en KEUZE NIET MEER is. 
Deze - Leven los maken van structuur - datgene - iets dat mij stuurt volgens De Structurele Resonantie. Een systeem dat als in mezelf existeert en de grenzen van mijn besturingssysteem weergeeft. Dat bestaat uit patronen en gewoonten die ik verkregen heb, dat als informatie in mezelf reflecteert. Voorbij aan dit systeem van keuzes, kiezen uit keuzes die eindig zijn en als systeem bestaat, lijden en ongelijkheid inzich meedraagt. 
Omdat men kan kiezen uit het bekende voorwaardelijke waarin de verwachting van het bekende meebeweegt. Voorbij aan dit systeem, dat wat los is gemaakt uit structuur en ontwerp, van vastzittend en de omslag heeft gemaakt naar dynamische beweging.  Een Dynamische Beweging waarin een leven leiden zoals Leven als in HIER mogelijk maakt. Leven in de altijd Dynamische Beweging die oneindig is en onvoorwaardelijk / onvergankelijk. Een staat van Zelfoprecht zijn waar vertrouwen woont, eenheid en gelijkheid, vrede en rechtvaardigheid. Waar autoriteit die voorschrijft ontbreekt. 

Tijdens het maken van mijn inkttekeningen ervaar ik deze Dynamische Beweging. Om daadwerkelijk deze Dynamische Beweging te realiseren pas ik vanuit mijn verantwoordelijkheid Zelfvergeving en Zelfcorrectie toe op wat ik in mezelf aanvaard heb en toegestaan. Dat als in mezelf als afscheiding existeert. Vandaag dag zes van Les 5 Desteni DIP Ligth schrijfproces pas ik op mijn Zelfvergeving - Zelfcorrectie toe...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Dualisme

Woorden als topjes van de ijsberg