Dag 110 'Comfortzone'.


When and as I see myself de gedachte het is ook nooit goed wat ik doe, I stop and breathe.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik mijn daden afmeet aan de reacties van anderen en de angst voor afwijzing van mijn zelf wil voorkomen. 

Als en wanneer ik mezelf ervaar als dat ik mijn daden afmeet aan de reacties van anderen waarmee ik angst voor afwijzing van mijn zelf in stand hou, dan stop ik en adem.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik de reacties van anderen gebruik als meetlat waarnaast ik mijn keuze leg als controlemiddel om mijn keuze aan af te meten om kritiek te voorkomen. Als en wanneer ik mezelf ervaar dat ik de reacties van anderen gebruik als meetlat waarnaast ik mijn keuze leg als controlemiddel om mijn keuze aan af te meten om kritiek te voorkomen, dan stop ik en adem. 

Ik realiseer me dat kritiek 'willen voorkomen' mijn manier is om mezelf te beschermen, waarin ik toegestemd heb om deze te onderhouden en te doen in mijn wereld en realiteit, en mezelf bescherm om zo effectief te zijn maar mezelf verhinder om vanuit eenheid effectief te zijn als waartoe ik in staat ben, als voor mezelf en voor alle Leven. 

Ik stel mezelf ten doel om uit mijn comfortzone te komen door mijn keuzes te respecteren als mijn de beste zelfeerlijke keuze voor dit moment om zo effectief te zijn maar mezelf verhinder om vanuit eenheid effectief te zijn als waartoe ik in staat ben, als voor mezelf en voor alle Leven. 

Ik realiseer me en ervaar als in mezelf door dagelijks zelfvergeving vanuit zelfeerlijkheid toe te passen ik uit mijn comfortzone kom en dit tijdens een groepsgesprek heb gedeeld waardoor ik merk dat ik meer effectief ben omdat ik minder tot geen spanning meer ervaar.

Inspiratie blog.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme