Dag 107 DE BESTE

Alweer geruime tijd onderzoek ik grondig wat het voor mezelf betekent om zelf 'verantwoordelijk mens te zijn'. 
Ik doe dit onderzoek omdat ik geïnteresseerd ben naar mijn reacties op de wereld om me heen. 
Als gevolg van mijn zelfontdekking observeer ik de manier waarop ik beweeg omdat ik naast nieuwsgierigheid naar mijn reacties op gedrag van anderen Zelfverantwoordelijk ben voor mijn reacties als in gedachten gevoelens en emoties. Ik aanvaard en sta mezelf toe dat ik hiervoor dus ZELF verantwoordelijk ben. Ik koppel me ergens aan verbinden aan MOET en dwang. Omdat ik Zelf kies vertaal ik MOET naar een uitdaging en zal overwegen om me wel aan de verklaringen te wijden.

Omdat ik het een uitdaging vind om me ergens aan te verbinden, bijvoorbeeld me verbinden en richting geven volgens de Desteni verklaringen zoals eerder al beschreven, pas ik hierop vandaag Zelfcorrectie toe.

Ik vergeef mezelf als in mezelf toegestaan en aanvaard heb de gedachte dat ik deze verklaring zie als een vorm een richtlijn waardoor ik deze lijst ervaar als een verantwoording afleggen controle model waarop ik aangesproken kan worden en dien te volgen alsof mijn betrouwbaarheid hieraan getoetst kan worden.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme