Dag 105 Taai


De laatste dagen heb ik verzuimd om mijn dagelijkse blog te schrijven. Ik ben fysiek wel volop bezig om een geschikte stageplek te organiseren. Ik ben aan les 5 begonnen van de DIP LIGHT cursus en zal hierop morgen verder gaan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte ik schrijf mijn dagelijkse blog niet omdat ik de les nog niet voldoende heb doorgelezen waardoor ik mijn blog niet geschreven heb omdat ik me goed wil voorbereiden.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben verzuimd te hebben om mijn dagelijks blog te schrijven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat in het verleden laconiek ben geweest in het naleven van afspraken. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik door mijn laconiek zijn ook onverschillig was.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat door mijn onverschilligheid zelfonoprecht was waar ik spijt van heb.

Ik vergeef mezelf  dat ik toegestaan en aanvaard heb dat ik me vaak heb aangepast door een afspraak te maken die ik niet nakwam omdat ik deze te snel heb toegezegd. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik door mijn kritische houding ten aanzien van het naleven van mijn afspraken merk dat anderen kritisch reageren op mij.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik zelf de criticus ben die oordeelt over hoe ik anderen bejegen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik door mijn onverschilligheid niet standvast was en dat nu wel ben en nieuwe uitdagingen aanga waarin ik initiatief toon ten aanzien van het vinden van een geschikte stageplek.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme