Dag 75 De structurele toepassing van Zelfvergeving.

Only Systems have choice.
Als één en gelijk Leven
staat onmiddellijk op wandelt
 en kijkt nooit achterom
 want Leven is niet in staat te kiezen
om geen Leven te zijn. 
Life immediately stand up, walk and never look back, because life is – life is not able to choose to not be life – therefore – choice would be dishonesty – dishonesty is of the mind.

Nadat ik de nodige gereedschappen verzameld heb ben ik in staat om de aard te identificeren van wie mijn Zelf is in gedachten - emoties en gevoelens waardoor het startpunt op één lijn is gebracht met dat van Zelfoprechtheid. Door mijn Zelf te identificeren - in en als geg - kan ik het proces van praktische toepassing starten in het ontwikkelen van Zelfgewaarzijn, welke de structurele toepassing is van Zelfvergeving, de weg wandelen naar als in éénheid en gelijk Leven. Veranderen betekent dus eigenlijk geg indentificeren en geg verliezen als verbinding met het systeem dat als in mezelf waarneem en waarneem specifiek beschrijven. Dit geg-met systeem ligt in mezelf opgeslagen. Door mijn Zelf te identificeren - waarnemen - in en als geg ben ik Zelfoprecht. In mijn blog van morgen zal ik mijn observatie uit specifiek als het proces van praktische toepassing starten in het ontwikkelen van Zelfgewaarzijn welke de structurele toepassing is van Zelfvergeving.  

Naast in mezelf als één en gelijk Leven ben ik óók verbonden in mezelf als mind als geg-met in mijn reactie op dit systeem. Iedere ontkenning hiervan is een verwijdering en hierdoor mijn oneerlijkheid. Want in werkelijkheid ben ik verbonden met dit systeem en wat er gebeurt in deze wereld, elke keer dat ik geld gebruik, elke keer dat ik het internet gebruik, elke keer dat ik eet, elke keer dat ik een krachtbron gebruik, elektriciteit, water – alles wat ik gebruik dat van het systeem komt, verbindt ik mezelf met het systeem en hoe meer ik deze feitelijke situatie ontken in de wereld, des te groter mijn oneerlijkheid.

Mijn geg - met het systeem - zelfoprecht onder ogen zien betekent zelfverantwoordelijk zijn. In de wetenschap dat de angst voor verandering wordt gevormd door, 'verantwoordelijkheid zijn voor de dingen die ik Zelf in geg vorm geef', en deze zal verliezen. Bijvoorbeeld 'ik wil door anderen positief geëvalueerd worden máár ik geloof dat mensen mij negatief evalueren. Hiermee voedt ik mijn eigen systeem met negatief geladen energie. Door de emotie angst als toepassing te gebruiken binnen mijn dagelijks bestaan. Hiermee ontken ik mijn eigen bestaan. Dit is oneerlijk. Oneerlijk is mezelf ontkennen. Mezelf erkennen betekent Leven als een en gelijk. Mezelf ontkennen is ongelijkheid in mezelf zijn. Vanuit dit innerlijk gewaarzijn voedt ik mijn uiterlijk gewaarzijn en hiermee de wereld om me heen en ik voedt hiermee het systeem.

Veranderen betekent dus geg verliezen. Bijvoorbeeld datgene wat mijn 'masker' dat wat mijn persoon laat zien als uiterlijk gewaarzijn niet in overstemming is met mijn innerlijk gewaarzijn. Innerlijk 'geïrriteerd' en in mijn uiterlijk zoals ik mij toon - mezelf laten zien als 'blij' geamuseerd. Zoals de kleuren in blij en geirriteerd van elkaar 'afwijkt' op deze manier 'zo voedt ik als geg afwijkend het systeem buiten mezelf. Hiermee ben ik verantwoordelijk voor alles wat afwijkt in deze wereld omdat ikzelf deze afwijking ben die ik waarneem.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme