Dag 70 'Its Up to Me. Krijg je of onderzoek rariteit naar '.
NO. NO. NO NO NO NO. NO NO IN HERE STILL NON Oneness and Equality for all Living. |
De polariteiten tegen elkaar
uitspelen als mind GAME - vanuit de verwachting dat de zwaarte verdwijnt. De zwaarte van de ene versus die van ander polariteit. Vanuit de wetenschap dat beiden - mind zijn gecreëerd. Oneness and equality realiseren kan door dit proces te wandelen. Wil ik al iets realiseren dat voor alle Leven gelijk is, dan zal ik vooralsnog eerst naar mezelf moeten omzien, inzien, kijken. Dit is mijn eerste vereiste wil ik Leven als voorbeeld voor mijn gesprekspartner. Als in mezelf voor mezelf. Dit is mijn zoekersreis naar Leven manier naar Zelfoprecht willen Leven. In en als eenheid en gelijk. Zolang dat IK iets in een ander uitsluit als argumentatie, in het belang van mijn mindgelijk, ben IK creator van OBEY. Dus WTF. Wil ik dit? NEE. Doe ik er zelf iets aan? JA. Door uitschrijven, zelfvergeving toepassen. Zodat ikzelf schoon en gelijk LEER zijn, richting Zelfoprecht in eenheid en gelijk Leven svp lees. Wat ik graag wil realiseren is méér vrijheid voor al het Leven als Eenheid en gelijk Leven.
Binnen het
polariteiten spel onstaat negatief en positief geladen mind energie. 'Allang' versus 'Valt wel mee'. Allang is volgens mijn gesprekspartner X en dus voor hem reëel. In mijn mind is 'Valt wel mee' reëel. Polariteit
versus polariteit. Beiden worden gevoed door geladen mindenergie. Zeg maar E-go. Energie die haar weg gaat en haar gelijk wil aantonen waardoor tussen beiden ongelijkheid en frictie ontstaat. 'Allang' wil net als 'Valt wel mee' beiden haar gelijk halen. Mind argumenten
versus mind argumenten in woorden die als gedachten door de mind wieberen en bewegen. Horten en stoten. Wringen en wrangen. Door energie versus energie onrust veroorzaakt versus onrust versterkt. Beiden geladen door de mind waardoor
ongelijkheid ontstaat. Beiden wil op zijn/hun manier autoriteit uitoefenen over de ander. Geijkt als ongelijk. The mind GAME is in zwier en als mind ongelijk aan de gang.
Volgens X betekent voor hem zijn
Allang niet accepteren als zijn Allang dat zijn Allang daardoor voor hem
uitspelen betekent. Volgens hem X niet
serieus nemen waardoor – zoals hij dit benoemt – ik straks de rotzooi mee naar
huis mag nemen. Hierdoor is Allang negatief geladen energie. Valt wel mee
volgens mij is neutraal geladen. In wezen ga ik als vanuit neutraal er vanuit
dat mijn neutraal zijn t.o.v. de negatief geladen energie van X positief
geladen. X staat in zijn overtuiging in zijn gelijk. Ik sta in mijn overtuiging
ook gelijk. Beiden zijn we geladen mind energie en daardoor mind. Wil ik mezelf
vergeven dan zal ik naar mijn stuk valt wel mee kijken. Daarnaast is 'Valt wel mee' is als polariteit binnen mezelf actief ontstaan. Beiden zal ik in kaart
brengen, beschrijven en vergeven.
Vandaag presenteer ik voor de leesbaarheid een concept. Als onderdeel van 'THE GILB'. Uit twee componenten. De Ene als drager - 'THE GILB'. De andere Ene als middel om 'ongelijkheid' in mezelf als mezelf te tonen. Ongelijkheid - zoals de kat in het nauw zichzelf ervaart.
Allang ziet verbittert. Straalt
als een kat in het nauw gedreven. Alsof hij ervaart beschadiging in zichzelf. Onder
flavour gemanipuleerd uit onderworpen ontstaan. Bravoure leest voor uit eigen
les. Vol glamour zoals hij leest anderen voor uit eigen werken. Voldoening uit
overtuiging wat te doen. Gehoorzaam zijn. Volgzaam aan zijn eis, voorschrift.
Zijn woord bepaalt. Hij voor de ene. Waaraan deze ander dient te voldoen. Zonder
enige tegenspraak dient hem dat de ander gaat aanvaarden. Acceptatie en toe
staan. Daar staan. Luisteren. My wish jou opdracht zoals het is, zal zijn,
bepaalt als mijn eis. Hij mij overheerst. Ik sta toe. Zo beleef, ik aanvaard,
uit hem. Hoe hij mij voorschrijft. Ik als in mezelf. Hem ervaar. Ergens aanvaard.
Zijn producten door ontwikkelen en voorschriften bevatten. Manieren hoe anderen
hun leven beter kunnen inrichten. In zijn intonatie klinkt dwang. Moet wrok en
spijt. Zijn schaamte falen. Op mijn
vraag ontstaan vanuit aanpassing naar verzoek – ‘ik wil dat je nu stopt’,
hieraan gaat hij voorbij. Ongenadig. Wat hij wil is echter leven vanuit liefde
en genade. Als een en gelijk zijn ‘ZIJN’ leven inrichten. Zelfoprecht weer
Leven. Voor een kat in het nauw een echte oplichter…..
Vandaag presenteer ik voor de leesbaarheid een concept. Als onderdeel van 'THE GILB'. Uit twee componenten. De Ene als drager - 'THE GILB'. De andere Ene als middel om 'ongelijkheid' in mezelf als mezelf te tonen. Ongelijkheid - zoals de kat in het nauw zichzelf ervaart.
Nieuw de mixt up polariteit snack
– proef - ervaar de smaak van ongelijkheid. Proef zijn oorzaak en zijn
huidige zelf zijn waaruit hij is ontstaan. Het doel mezelf uitleg bieden. Ik beschrijf ongelijkheid vanuit mijn perspectief. Vanuit mij noem ik voor het gemak mijn perceptie. Omdat een systeem - bijv. een schoolsysteem mij heeft geleerd hoe ik moet rekenen kijk in nu vanuit mijn perceptie naar 'ongelijkheid'. Het schoolsysteem dat mij heeft leren rekenen is een systeem wat autoriteit uitoefent. Vanuit dit systeem werd ik ook beoordeelt. Ik kon niet kiezen uit een ander systeem of een andere leraar die les gaf. Ik dien te voldoen aan eisen. De eis dat ik voldoende kennis bezit omtrent optelsommen. Hieraan werd ik getoetst en mag verder gaan met de volgende opdrachten. Zodoende groei ik in optelsommen berekenen en beredeneren. Een kenmerk van ongelijkheid is dat er door iets toetsing plaats vind. Het Ene toetst het andere Ene.
Nu kies ik ervoor om mijn eigen perceptie te ontwikkelen binnen termen en gedachten, als kader en hulpmiddel om gelijkheid te ontwikkelen uit de mind die is ingewikkeld binnen mezelf. Zoals ik heb leren optelsommen maken heb ik geleerd welk gedrag ik moet hanteren. Zodat ik naast kennis - toetsing - óók leer om me te gedragen tijdens de rekenles. Want als ik niet voldoe aan de norm van de juf - dan sta ik buiten. Naast de grote schooldeur. Rekenen vond ik naast ongehoorzaamheid best leuk. Een beetje provoceren op z'n tijd werd een vorm voor onderzoek of mijn normgedrag binnen een contaxt als 'gewenst' door anderen getoetst.
De leraar engels ondersteunde mij als zoals ik was. Daardoor haalde ik hoge cijfers waardoor ik naar de marine kon. Als eis voldeed ik aan een norm. Waarvoor ik een vrijwillige keuze heb gemaakt.
Nu kies ik ervoor om mijn eigen perceptie te ontwikkelen binnen termen en gedachten, als kader en hulpmiddel om gelijkheid te ontwikkelen uit de mind die is ingewikkeld binnen mezelf. Zoals ik heb leren optelsommen maken heb ik geleerd welk gedrag ik moet hanteren. Zodat ik naast kennis - toetsing - óók leer om me te gedragen tijdens de rekenles. Want als ik niet voldoe aan de norm van de juf - dan sta ik buiten. Naast de grote schooldeur. Rekenen vond ik naast ongehoorzaamheid best leuk. Een beetje provoceren op z'n tijd werd een vorm voor onderzoek of mijn normgedrag binnen een contaxt als 'gewenst' door anderen getoetst.
De leraar engels ondersteunde mij als zoals ik was. Daardoor haalde ik hoge cijfers waardoor ik naar de marine kon. Als eis voldeed ik aan een norm. Waarvoor ik een vrijwillige keuze heb gemaakt.
The best gift you can give
yourself is to develop self-perfection and self-expression in the writing
process. In truth and in this sense your inner awareness expose in acceptance
and allow yourself to get past all shame by transparent writing beyond yourself
all obsessions as oneness and equality gift to Life Just stop because a point came up
the best gift you can give yourself is
to develop selfperfection and selfexpression in the writing process.
Allang - Valt wel mee - beiden woorden van toetsing. Als
woord vertaald in gedachten. Als voorschrift -'toetsing' -. Als
autoriteit uit iets anders ervaren. Als observatie opgenomen. Uit dwang onstaan. Door 'toetsing' gemanipuleerd als systeem in mezelf indoctrineert - 'als mind'.
Reacties
Een reactie posten