Dag 65 'just show up'

ja-maar, hoe word ik succesvol blogger...
hangt het af van de aantal likes
is het toewijding door iedere dag schrijven
 volhouden en daardoor bij de kern komen
onbewuste lagen ontginnen
ik ben wel bezig met mijn blog
ik heb geen thema vandaag

onder toch zit een link naar een cool blog

Bloggen best leuk....... boeiend....... interessant....een dagje thema zoek...... doen...alles mag....ervaren....toestaan wat er gebeurt....vegetarisch eten.....chatten.......wat schrijf ik eens vandaag.........vergeten uit te checken op het station.....met mijn korting kaart ov........vanmorgen vroeg opgestaan.........een duidelijke reactie van iemand op wat ik communiceer........ik observeer....ik deel.......ik oordeel en veroordeel niets.........mijn pc werkt maar half.......vette tandarts rekening.......een date........of niet........hoe bepaal hoe ik moet zijn en welke criteria hanteer ik, welke onderdrukte gevoelens emoties en gedachten houden me bezig nu ik eigenlijk niet weet wat ik zal schrijven en toch....... 

naar een tempel bijeenkomst geweest.

Het regende de hele dag. Mensen klagen er niet. Zij ondergaan wat er is. Zonder mokken en morren. Wat is dat fijn. Lekkere koekjes op tafel. Echte suikerbommem met chocolade er bovenop. De hond van de benedenbuur blaft.......luidende kerkklokken.....drukke bloemverkopers op het station.......morgen moederdag........schreeuwende geluidproducerende kinderen bij de bovenbuur........kwakende gansen in het park.......een half uur al geen reactie op mijn chat bericht..........skypen kan maar half.........mijn -de.... buddy spreken.......

Ilse in de finale vanavond.......bruine bonensoep met toast en kruidenkaas......wat ben ik mooi gebruind........door de zon.......ik besta niet echt want ik word niet vaak geliked.......gesolliciteerd vandaag......en afwijzing gekregen op mijn mondelinge sollicitatie......een plezierig gesprek in de auto op weg naar de tempelbijeenkomst......vriendelijk onthaal......boek gekocht.......mind info..........niet lullen maar poetsen.........

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik denk dat ik dagelijks iets MOET schrijven. Ik moet niet schrijven maar en ik wil het. Ik vind het fijn om te schrijven. Ik vind het fijn om transparant te zijn. Ik vind dat lekker makkelijk leven. Zonder complicaties........Ik aanvaard dat ik vandaag geobserveerd heb. Dat ik geen irritatie heb ervaren. Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik vandaag even niet weet wat te schrijven.........


Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme